LITERATURE

"Literature is a power to be possessed, not a body of objects to be studied" (Anonymous)

dissabte, 6 de setembre del 2008

Una sèrie: "Anatomía de Grey"

Avui us parlaré d'aquesta sèrie que emet (o emetia) el canal Cuatro, la qual em vaig enganxar a la segona temporada. Ara estic veient la primera temporada ja que em van regalar el DVD per Reis, i encara no l'havia vist. És una sèrie de metges-cirurgians que enganxa per les seves relacions personals i sobretot amoroses, en especial la que formen Meredith Grey (Ellen Pompeo) i Derek Shepherd (Patrick Dempsey).

A Antena 3 estan fent un spin-off, és a dir, una altra sèrie nascuda a partir d'una altra com a extensió, en aquest cas d'"Anatomía de Grey", que es titula "Private Practice" (traduïda com a "Sin cita previa"), però no la trobo tant bona... Així que us recomano que la veieu, i sobretot disfruteu i patiu amb la relació entre Meredith i Derek! Us deixo algunes fotos:









6 comentaris:

Anònim ha dit...

hola merçé,personalment crec que es una serie forçá bona.no he vist la de sin cita previa pero dubto molt que superi el exit de anatomia.he tingut la oportunitat de veure la temporada completa y estic desitjan que comenci l´altre...

Anònim ha dit...

hola merçé!!espero que te vaya muy bien el examen que tienes hoy..mucha suerte wpa.!!TU SI QUE VALES!!!

Anònim ha dit...

Hola!
Jo no he vist la sèrie... així q poc puc opinar.. és més, no m'enganxo massa a cap sèrie.. només a Ventdelplà... i quan puc veure El cor de la ciutat, jajajaja

Bé, espero que l'examen hagi anat mb!

petons!

Mercè ha dit...

Anònim, no sé qui ets! Però dedueixo que em coneixes jejeje
Moltes gràcies a les dos pels ànims ^^ A veure si hi ha sort i aprovo! He sortit contenta dins del que cap ^^

I jo també estic desitjant que comenci la nova temporada d'Anatomia, perquè la van tallar, no??

Anònim ha dit...

huolaaa..la propera setmana,el dimarts faran els tres ultims capitols de anatomia de la temporada passada...pero el dimarts 23 comenza la nova temporadaaaaa......quines ganessss..........nomes volia informar-te per si no ho sabies i et podia interessar...

Mercè ha dit...

Gràcies Anònim per la informació! No ho sabia!! Per fi tornen! ^^