LITERATURE

"Literature is a power to be possessed, not a body of objects to be studied" (Anonymous)

dissabte, 24 d’octubre del 2009

Un llibre: "Oriol", Nuria Albó

Hola!
Avui us recomano un altre llibre de literatura infantil/juvenil. Es tracta del llibre titulat Oriol, de la Núria Albó. És una novel·la molt tendra que parla d'un nen que és molt mogut i que un estiu va conèixer a una nena que és cega. A l'Oriol se li obre tot un món d'experiències noves amb aquesta nena, la Fiona, i aprèn a gaudir d'activitats més pausades i a respectar als demés.
Una història que emociona i que més d'un cop s'omplen els ulls de llàgrimes de veure la relació tan tendra entre els dos nens.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Jo vaig llegir aquest llibre quan tenia 10-11 anys. Ara que gairebé en tinc 22 m'he enrecordat al voler escriure... en fi, quines coses.
Només dir que el llibre és extraordinari a l'hora d'explicar la relació entre l' Oriol i aquesta nena cega, la reacció d' ell quan descobreix i tots els aconteixements que segueixen.
Ja que hi sóc m'agradaria recomanar un altre llibre titulat, si no recordo malament, ''La guerra dels xiclets'', que també vaig llegir quan tenia uns 11 anys.

Andrés