LITERATURE

"Literature is a power to be possessed, not a body of objects to be studied" (Anonymous)

dimarts, 13 d’octubre del 2009

Una sèrie: "Battlestar Galactica"

Bona nit! Avui us porto una sèrie que m'agrada molt, tot i que en un principi era reàcia a veure-la. De bones a primeres em va tirar enrere la temàtica, ja que tractava d'una història que succeïa en una nau espacial i que es dedicava a batallar amb altres espècies. Vaig pensar que m'aburriria sobremanera però un dia vaig mirar un capítol i ja m'hi vaig enganxar.

Els personatges són reals, amb històries personals que poden afectar la seva vida professional. Així que em vaig enganxar a la sèrie tot seguint la relació d'amor-odi entre Lee Adama i Kara Thrace, la batalla entre humans i cylons, i les alucinacions (o no) del Doctor Gaius Baltar.

A mida que la història avança et trobes amb sorpreses, hi ha girs inesperats a la trama, i acabes dubtant de tots...

Aquesta setmana passada vaig acabar de veure la sèrie en DVD i només puc dir que el final em va decepcionar molt. Tot el que em va enganxar a la sèrie, sobretot la passió de certs personatges, en aquests últims capítols hi falta la força que tenia, hi falta l'emoció de la ressolució dels dubtes. Un últim capítol una mica light.



Els personatges de Lee Adama i Kara Thrace, també dits Apollo i Starbuck


Imatge promocional de la sèrie.