LITERATURE

"Literature is a power to be possessed, not a body of objects to be studied" (Anonymous)

dimecres, 5 d’agost del 2009

5 petites manies

  • Prendre una mica de la llet condensada del cafè bombó abans de remenar-la del tot amb el cafè.


  • Fer rodar l'anell en el meu dit.


  • Pentinar-me el serrell amb les mans.


  • Mirar i remirar la portada i contraportada del llibre que estigui llegint abans de posar-me a llegir.


  • Portar dues gomes de cabell al canell dret: una ha de ser negra (o blanca) i l'altra ha de conjuntar amb la roba que porti aquell dia.







I vosaltres, quines són les vostres petites (o grans) manies?

3 comentaris:

Mar ha dit...

jejeje "moment pijins" amb lo de la goma de cabell...

Doncs jo no sé quines manies en tinc... en tinc moltes! :P

- portar rellotge
...

i no sé m'acut ara cap més! jejejeje

petons!

Mercè ha dit...

Uaaauu quantes!! XD
A pensar a pensar jeje

Mercè ha dit...

D'aquestes 5 manies ja només em queda una actualment!! I només quan tinc temps de fer-ho (ho de mirar i remirar la portada-contraportada...)...
El biberó o bombó no en prenc últimament, d'anell fa temps que no en porto per qüestions de comoditat, el serrell també fa temps que el porto llarg i les gomes de cabell ja només en porto una (i quan me'n recordo d'agafar-la!)... Sóc un cas...

Ara hauria de pensar cinc manies noves...